poniedziałek, 13 października 2008

Odcinki Clique Girlz TV w twoim iPodzie!

Na stronie Clique Girlz pojawił się nowy news!
To on /ja go tyłumaczyłam/ :

Oto Twoja szansa, aby pobrać odcinki Clique Girlz TV za darmo obejrzeć na iPodzie, a on-the-go! Wystarczy zapisać się do jego podcast na iTunes za darmo i nigdy nie stracisz epizodu Clique Girlz TV ... kliknij tutaj, aby pobrać!

Co do kliknij aby pobrać, to link się nie zapisał powyżej ale daję go tu.
Jeśli chcesz zrobic to, oczym pisałam brązem, kliknij (T(U(T)A)J)!)
nIE WIEM dokładnie, jak pobrać, jeszcez nie próbowałam.
A tak na marginesie, daję dwie foty CG:

1.Clique Cirlz EP (Ringtones)
Mała fotka
2. Większa :P ->

2 komentarze:

  1. Super blog zapraszam na www.c117.gu.ma a także na ...

    ... www.medow.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Bardzo podobva wmi się Twój blogas. Co do CCG, to kocham Clique Girlz! To najlepszy sespół na żwiecie! Paris jest the best, a najbrzydsza jest Destiny, brzydka. Przypomina mi JoJo, a jaj ej nie nawidzę. A Ariel też jest fajna. Czekam na new notę. CyAS dla Gorlz i dla autorki! 3MajSię! :@

    OdpowiedzUsuń