wtorek, 3 marca 2009

Ariel Moore odeszła z zespołu, a zamiast niej jest Sara Diamond

Cześć
Dawno nie pisałam ale i u CliqueGirlz nic ciekawego się nie stało.A teraz jestem w szoku. Ariel Moore czyli
 
ta najbardziej z lewej odchodzi z Clique Girlz! A raczej już odeszła. Teraz Paris z Destinee postarały się o nową członkinię....

Parios ui Destinee zawsze chciały być triem, jak z Ariel Moore. Tymczasem ta odeszła, więc siostry Monroe zorganizowały nabór do zespołu. Wiek 12-14, trzba było przesłać piosenke przez siebię zaśpiewaną, dziewczynom najbardziejspodobał się śpiew 14leniej Sary Diamond. I to ona zastąpiła Ariel Moore. Tefaz nie są 3 blondynki, lecz blondynka ruda i czarna. Ruda, bo Destinee przefarbowała się na rudo, a czarna, ponieważ Sara jest czarniowłosa.

Toich zdjęcia przedtem:
 
przy kręceniu klipu do I Woke Up
 
Z Lady GaGą
 
na scenie
 
Z płytą Weezer



A tutaj z nową dziewztyna - Sarą Diamond:
 
 
A tu Dest z rudymi, Paris i po lewej Sara
 
W show

7 komentarzy:

  1. Nie ma kłopotu będę Cię informowała. Ja dziewczyny bardzo lubię tylko smutno bo Ariel odeszła, ale za to nagrała świetne piosenki. Nie zawsze mam czas sprawdzać wszystkich wiadomości. Ale jakoś sobie radzę.zapraszam ponownie na cliquegirlz-fans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to dopóki Ariel nie odeszła to lubiłam wszystkie ...

    ... 3, a teraz tylko P i D. Za Sarą nie przepadam wydaje się taką sztuczną lalą. [cliquegirlz-fans]

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do głosu Sary to się zgadzam ma piękny. A z urody nie ...

    ... pasuje. Nowa notka. Ile ty właściwie masz lat? Pytam się bo jak czytałam notkę to miałaś bardzo dużo błędów. [cliquegirlz-fans]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja 15, a śpiewasz?? cliquegirlz-fans

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też śpiewam(ale nie nagrywam płyt. Chcę założyć zespół, ...

    ... żeby był taki fajny jak CG. Masz Gg? Jak masz to pogadamy na gg.;) cliquegirlz-fans

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem na gg. mam nadzieję, ze niedługo wejdziesz to ...

    ... popiszemy. cliquegirlz-fans

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ja też jestem ich fanką są super jestem z bloga ...
    hej ja też jestem ich fanką są super jestem z bloga m-k-a-t.xx.pl jest teraz zawieszony ale to nic jeśli potrzebujesz czegoś to możesz pisać na bloga lub na moje gg . gg jest podane na moim blogu ja nagłówki i inne rzeczy robie za darmo

    OdpowiedzUsuń