niedziela, 25 października 2009

Paris odpowiada na moje 4 pytania!!!!

  
HEJKA!
Zresztą po ram drugi dzisiaj :)
Kilka czytelniczek mojego bloga męczyło mnie, żebym wreszcie napisała
tę notkę. I robię to dla nich dizisiaj!!! Wiem, ze nie powinnam pisac
kilku notek w 1 dzien i zdarza mi sie to rzadko, ale dzisiaj moze
byc jeden z tych dni nastepujacych rzadko.
Dobra. Powitalny jest zrobiony przeze mnie, gdyby ktoś
nie skumał napisu na nim, to chodziło mi o to, że na
obrazku są 2 paris - strara, w długich włosach, dziecinnej
główce i druga - w któtkich i dojrzalsza z wyglądu., A znapisem
chodziło mi o to, że minęło kilka lat, Paris jest teraz inna,
chodziło o ten właśnie wygląd. Ok. No to se wyjaśniliśmy.
Co do notki to bede pisac najpierw to, co ona mi napisala, a potem
tlumaczenie. Moja kochana Paris :*** odpowiedziała mi
na 4 proste pytania. No to jadę...


1.Ja;Whats your fav color?
Paris:Pink

To proste, ale jak ktos nie zna angielskiego, to tlumaczenie:
Ja: Jaki jest twój ulubiony kolor?
Paris: Różowy

2.Whats your fav Clique Girlz's song?
Paris: Bragt brag brag

Tłumaczenie:
Ja: Jaka jest twoja ulubiona piosenka Clique Girlz?
Paris: Brag,brag,brag

3.Will u ever come to Poland?
Paris:Yeah, I would love come to Poland one day!

Tłumaczenie:
Ja:przyjedziesz kiedyś do Polski?
Paris: Tak, bardzo chciałabym przyjechać do Polski pewnego dnia!

4.When will you make new clique girlz tv episode?
Paris: lol  i dont know, we've been so busy

Tłumaczenie:
Ja:Kiedy nakręcicie nowy episod z Clique GIrlz TV?
Paris: lol nie wiem, byłyśmy bardzo zajęte.



Ok no i co?
Pewnie myslelicie, ze bedzie lepsze...
Przepraszam!!
Ja to pisałam, nie wiedizałam o co zapytac, wiec
pisałam głupoty ;)
No, wy tez napiszcie do Paris! Oczywiście po angielsku!
I konieczcie dodajcie, by przyjechała do polski, bo jak
zovaczy, ze ma tyle fanow w Polsce, to na pewno przyjedzie! Oby!
Oto jej e-mail.


Życzę powodzenia!
Na e-mail trzeva czekac dosyc dlgo, kilka dni, ale nie dziwie sie,
w kocu to gwiazda, dziennie dostaje pewnie duzo e-maili, a
po drugie kiedy u nas jest dzien, to u nich noc, wiec
wiecie. No wiec jeszc ze raz powodzenia!
Napiszcie pozniej w komentarzu jak wam poszło :) !

3 komentarze:

  1. No, nareszcie! :P Chyba też do niej napiszę i dodam, by ...

    ... przyjechały do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha no fajnie zke sie cieszysz :P no to trzymam kciuki i ...

    ... KONIECZNIE napisz, co ci odpisala ;) hehe mam nadzieje,ze odwiedzi wreszcie polske :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareście :) Boże npaissłam jej " hii i love you :** Will u ...

    ... ever come to Poland? " Boże dzięki ze podałaś nam tego meila ;) Jetses wielkka :**

    OdpowiedzUsuń