sobota, 9 stycznia 2010

14 urodziny Paris!

  
Zrobiłam wyjątkowy obrazek z życzeniami, przy
którym wyjątkowo się postarałam, ale dlatego, że to
Paris jest WYJĄTKOWA i jest moją od zqawsze
ulubioną Clique Girl.
Urodziła się 9 stycznia 1996.
Dzisiaj ma już 14 lat!!
Życzę mojej Pariśś:
-uśmiechu i szczęścia
- oczywiście zdrowia
-żeby była jeszcze popularniehjsza niz jest
-zeby dobrze jej sie powodzilo w zycuu
-sukcesu
-i zeby nagrała wiecej piosenek z
Destinee w tym roku.
-i wszystkiego, czego chce!!
Mam nadzieję, ze przyłączacie się do moich
szczerych zyczen ize...podoba wam sie moj
obrazek z początku notki...:P Bo mni się podoba :)
Zajął mi dużo czasu :D
Tak więc wszystkiego najlepszego i żeby to były
twoje najlepsze urodziny, Paris!!
Żebys dozyla 100 lat xD

To tyle. Mysle ze paris i tak tego nie ogladnie, ale
ja i tak zycze jej tego wszystkiego :)
A wy?

6 komentarzy:

  1. Sto lat! Śliczny obrazek. Powidziam twoją pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) A jaka jezt twoja ulubiona Clique Girl??

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właściwie to najbardziej lubie siostrzyczki, ale chyba ...

    ... zgodzę się z Tobą- uwielbiam Par! Ma boski głos, jest ładna... Ma dziewczyna szczęście!
    ~ fd 2010-01-09 17:12

    OdpowiedzUsuń
  4. No ;) szczęście ma niesamowite :P Fajnie by bylo moc przez ...

    ... chwile pobyc sobie nią - znaną na cały swiat, mloda, sliczna i z cudownym glosem :D Ale by bylo super! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Spełniło by się jakieś tam swoje małe marzenia, ...

    ... byłoby się sławnym... Ah, cudownie by było! Szkoda, że niestety tak nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto latek <3 Ładny obrazek :P Ale niestety nie jej moją ...

    ... ulubioną :P Moją ulubioną jest Destinee ;)
    ~pk<3 2010-01-09 15:56

    OdpowiedzUsuń