czwartek, 21 stycznia 2010

Clique Girlz jak na okładce jakiegoś magazynu

 
Hello :*
Notki ostatnio są często, a to dlatego że mmamy już
feeeeerie... Nareszcie!!!
A co do notki tom am dzisiaj włąścieie dla was 2 zdjęcia, a
nie jedno, jak napisałam w tytule. Jedno to nowe
zdjęcie Snowee, a drugie... mówie wam, spadniecie z
krzesła xD Jakies takie...inne. Doroślejsze i wgl. Wyglądają jak
na okładce jakieś płyty czy gazety, omg, strasznie dorośle,
ale ślicznie. I wgl nie wiedziałam,że Paris ma aż takie długie włosy!
Przecież ścięła sobie na krótsze niż do ramion w czerwcu i
co, już ma takie długie? Ja mam krótsze od niej, a nigdy ich
nie ścinałam [opróćz podcinania końcówek], wiec
zazdroszcze jej takich włosów :P
Tylko razi mnie troche ten ich strasznie mocny makijaz...
Ale dobra, koncze, wstawiam juz te fotki.
Najpierw Snowee Angel Monroe xD :
 
Słodkie :D
Wygląda, jakby pies się śmiał hehe
I az mi sie chche smiac jak na to patrze heeh :P
A teraz to najnowsze zdjęcie Clique Girlz:
Uwaga...
 
No i co?
Wg mnie Paris jak zwykle ślicznie, Destinee też, ale
u Des nie poiodoba mi sie ta jej mina... I fryzura.
Wygląda jak rozczochrana. Wiem, ze ostatni
krytykuje Destinee, ale naprawde
dziwnie wyszla na tym zdjęciu.
Wiecej o nim co mysle, napisalam na gorze, wiec teraz
nie bd się rozpisywać.
Ogólnie zjdecie strasznie ładne, bo..inne. Inne od
pozostałych.

4 komentarze:

  1. cliquegirlzfan132 listopada 2010 10:51

    Nooo, rzeczywiście ślicznie wyglądają, ale doroślej. I ...

    ... mocny makijaz strasznie xd a Paris nie wygląda tutaj na 14 lat, jak ją odszykują to wyglada na co najmniej 16 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. cliquegirlzfan132 listopada 2010 10:51

    a i Paris, może mieć przedłużane włosy. Bo rzeczywiście ...

    ... tak szybko by jej nie urosły, bo miała o wiele wiele krótsze niż na nowych fotkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurza twarz! (przepraszam).
    Kocham te dziewczyny, ale nie lubię kiedy się tak ubierają, malują, pozują...
    Szkoda, ale ja na ich miejscu cieszyłabym się sławą i młodością, a nie tylko bym siebie postarzała, ale to ich wybór.
    To tylko jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie się z tobą zgadzam :D A co myslisz o tych ...

    ... włosach Paris?

    OdpowiedzUsuń