sobota, 24 kwietnia 2010

Destinee i Paris w Cherrytree Radio - nowa piosenka!

Hej!
Dzisiaj jest wreszcie fajny dzień, bo wreszcie jest coś nowego od Destinee i Paris!! <3
Suoer długo na to czekałam :D
No więc, Destinee i Paris przepraszały na swoim twitterze za długi brak odzewu, ale tłumaczą to tym, że dużo "podróżowały" i w ogóle. :Pojawiły się wczoraj w Cherrytree radio, gdzie przeprowadzono z nimi wywiad i zaśpiewały jedną z ich nowych piosenek - Pretend.
Ja niestety nie mogłam tego słuchać, bo wtedy spałam (hehe), ale za to są nagrania!
Oprócz tego Destinee N Paris obiecały, że już nei beda robić takich odstępów.
Piosenkę, którą zaśpiewały, możecie posłuchać tutaj:
 
Kliknij
TUTAJ
aby posłuchać!
Mii sie bardzom ta piosenka podoba na żywo, w ogóle ładna jest, więc pewnie wersja ze studio będzie jeszcze lepsza :)
Dodatkowo możecie pobrać cały wywdiad Clique Girlz tutaj, klikając na download na dole strony:
TUTAJ2

Mam nadzieje, że cieszycie się, że wreszcie coś o Destinee i paris, bo ja bardzo :)
No to do nastepnej notki! :*

1 komentarz:

  1. Fajna:) Coś czuję, że naszczęście wracają do stylu w tedy, gdy jeszcze była znimi Ariel. Tylko szkoda, że naprawdę słychać, że mają mocne głosy i przez to dźwięczą w uszach głośniki. Ale fajna, mi się nawet podoba, choć bywały lepsze :P

    OdpowiedzUsuń