środa, 30 czerwca 2010

Destinee i Paris z Pharrelem i filmy z premiery Despicable Me

Hej :D
Wróciłam już od koleżanki, wiec teraz  notki będą pojawiać się normalnie, tak jak wcześniej :)
Mam dla was zdjęcie Destinee i Paris z Pharrelem, z którym nagrywały piosenkę Im on a roll. Zdjecie jest w gigantycznej rozdzielczosci i pochodzi z twittera Des i paris.

  
A zdjęcie w pełnej (wielkieeeej) rozdzielczości mozeciobaczyc tutaj: http://img684.imageshack.us/img684/1573/1223835831b2887ca23adec.jpg
(kliknijcie na link, a pojawi wam sie to zdjecie :)

A teraz mam dla was 3 filmiki z premiery Despicable Me i oczywiście screeny. przepraszam was za te screeny, ale ja jak to ja - kocham je robić i wrzucać  :P heh
 

Te screeny są ze wszystkich trzech filmików.Możecie je oglądnąć
1.TUTAJ
2.TUTAJ
3.I TUTAJ

W kazdym linku jest inny filmik jak coś :P
Trzeci jest wg mnie najlepszy :D Ale i tak nic specjalnego się  tam nie dzieje..hehe
Ok, to do następnmej notki!! Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz