sobota, 3 lipca 2010

Paris i Destinee w restauracji przed wyjazdem do NY

Hej :*
Nie spodziewałam się, że nowa notka będzie AŻ TAK prędko, ale Destinee i
Paris wrzuciły na swojego Twittera nowe zdjęcie :) W tej chwili są już w
Nowym Jorku (bo tam pojechały) , a to zdjęcie przedstawia je jedzące
lunch przed lotem do Nowego Jorku
 
Fajnie wyszły, mi się podoba fryzura paris...
Ale jedyne, co mi się nie podoba, to te łańcuchy na szyi Paris...To jakieś
nieporozzumienie, i to ma niby "ładnie" wyglądać? Pff... Oczywiście jej się może
podobać,  to tylko moje  skromne zdanie :D
A wy, co o tym myślicie?? :P

A oprócz tego Destinee i Paris zapewniły, że już niedługo ujrzymy ich teledysk do
Pretend. Nie chciało mi się robić screenu z tej wiadomości, iwęc napiszę tylko, że
napisały 4 godziny temu na swoim Twitterze:

,,I LOVE NY! I <3 NY! So much to do.So much happening.Gonna B the BEST SUMMER EVER! Pretend is on its way, can't wait 4 U all 2 C the Video!  "


Wnioskuję więc, że teledysk pojawi się niedługo :P
Cieszycie się? Ja strasznie <3
Dobra, niedługo skrobnę coś nowego!! :)

8 komentarzy:

  1. Pff, ten "łańcuszek" jest ohydny... Ble... Ale teledysku nie mogę się doczekać! I tak podejrzewam, że dzięki temu filmowi dziewczyny będą sławniejsze, przynajmniej tak to widzę, i wtedy będę mogła się pochwalić, że jestem ich fanką od początku z nazwą ,,Clique". Heh, fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio znasz je odkąd były "Clique"?!! Wow, nie wiedziałam... Ja je poznałam gdzieś w październiku 2008...A ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. UUU już dłuuugo. Pamiętam, że chyba w gazecie natknęłam się na coś w rodzaju: poznaj siłę trzech nastoletnich blondynek o zniewalących głosach! Było takie coś, na pewno. Przez chyba...może rok? nie chciało mi się zobaczyć w ogóle co to jest. Aż wkońcu na YT wpisałam "Clique" i zauważyłam, że dziewczyny zmieniły nazwę na Clique girlz. Weszłam na ich stronę. Obejrzałam teledyski, byłam wniebo wzięta! To było cudowne! Potem obejrzałam wszystkie odcinki (jakie w wtedy były) Clique girlz TV. Serio, to był szok. Wpisałam w wikipedi i tam wyskoczyły informacje o nich. Od tamtej pory słucham praktycznie tylko ich piosenek. I zauważyłam, że mam nawet podobny głos do Paris! (co dziwne...) znaczy wtedy gdy śpiewam, bo z tego co zauważyłam to ona zawsze wyciąga te najwyższe dźwięki, poza tym uwielbiam śpiewać jej partie w piosenkach typu: Brag brag Brag, What happened to You? czy Alter Ego. No i w ogóle uwielbiam je. UUU rozpisałam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty serio?? wow ja DOKŁADNIE tak samo! a ten ngłówek byl w gazecie fun club na stronie 'poznaj ich'. i tm bylo wlasie 'poznaj sile trzech blondynek'! ja stwierdzilam, ze milo wyglądają i wpisalam clique girl w google. od tamtej pory jestem jedna z ich najwiekszych fanek xd tak jak ty - posluchlam ich pisenek i pokochalam je od razu, ogladnelam wszstkie odcinki cg tv itd... tak sie zaczelo. potem zalozylam bloga, i proboalam sie z nimi skontaktowac, najpierw na formspringu potem z paris na emailu.. no i sie udalo ;) ja tez słucham niemal wyłącznie ich piosenek i co dziwne KAŻDA z nich mi sie podoba. nie ma takiej, ktora by mi sie nie podobala... no wiec bardzo podobnie bylo z toba do mnie. A pamietasz jaka byla ta twoja gazeta ?? bo mozliwe ze wlasnie te fun club... :) woow ale sie rozpisalam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, widziałam to w Fun Clubie także, ale to była inna... Hm... Kurcze. Nie mam pojęcia, ale pamiętam ten w numer ;) Według mnie wtedy miały na sobie takie dziwne ubrania... Indyjskie? No i Par nie miała grzywki...
    Na serio nie pamiętam...
    A może to znalazłam na internecie?
    Może... Eh Dawno to temu było, jakoś zapomniało się ;)
    Fajnie, że mamy taką samą sytuację, zazwyczaj jak widzę na jakiś forach to CG ciągle krytykują...

    OdpowiedzUsuń
  6. No dokładnie. Pisali kiedyś o clique girlz np. na kotek.pl ...
    No dokładnie. Pisali kiedyś o clique girlz np. na kotek.pl i mało kto napisał, że są fajne. A wiesz co najdziwniejsze jest to, że ludzie nie lubią ich ze względu na wygląd. Np. pisali że paris wygląda jakby "koń jej zgniótł łeb" - bardzo inteligentne, nie? ;/ Krytykują, a nie znają. To się nazywają 'mądrzy ludzie' :/ D&P mają dużo fanów i sie tym nie przejmują, ale moim zdaniem zachowanie niektórych ludzi wobec Des i Par jest załosne i świadczy o zazdrości, tak przynajmniej mysle ;D no ale nieważne, ja je lubię, i bede lubić ZAWSZE, nawet jak niektórzy będą je krytykować ;) aaaale sie rozpisałam, znowu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, że za dużo piszesz. Lubię czytać xD
    Ale tak właściwie masz rację, czytałam, że Paris Monroe to jakaś podrobiona dziecinna Monroe która w dodatku piszczy. A weź mnie to wkurza! Niech sami tak wysoko wyciągną jak ona potrafi! Hm... Ja w dziewczynach uwielbiałam te "świerzość" no i nadal lubię. Bo nie mają jakiś tak durnych tekstów tak jak np. J.Bibier (czy jak mu tam) a ich piosenki za każdym razem mają inny rytm, technikę, są serio bardzo dobre, a ci, którzy mają gwoździe w uszach nie powinni się odzywać.
    A moja miłość do Clique Girlz chyba przetrwa do grobu! Bo nie pamiętam, abym jakiegoś zespołu słuchałą kilka lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze teraz jak patrzę, to chyba minęło ze 4 lata od kąd je znam! Normalnie rekord pobiłam, bo, co dziwne, nie znudziła mi się ich ani jedna piosenka!

    OdpowiedzUsuń