piątek, 20 sierpnia 2010

Clique - You Get Me - pełna wersja + zapowiedź na twitterze

Hej ;*
Pamiętacie do niedawna dostępny jedynie fragment piosenki
'You Get Me', coveru Mary Sarah, który Ariel, Des i Paris śpiewały
jeszcze jako Clique?
Teraz można posłuchać pełnej werjsi, niestety dość słabej jakości,
ale zawsze coś.
kliknijcie

TUTAJ

Jak wam się podoba piosenka? mI nawet, ale dziwne jest to,
że w tej piosence słychać TYLKO Paris, tak samo w refrenie
TYLKO Paris, nie słyszę aniAriel, Ani Destinee, dlatego
ta piosenka jest mało "clique'owa", jeśli rozumiecie, o co
mi chodzi ;)
___________________
A oto jeden z najnowszych wpisów D&P na twitterze:
 
Jak myślicie, o co może chodzić?
O date wydania nowej płyty? A może o teledysk do Pretend, który niedlugo sie ukaze?
Nie mam pojęcia, ale liczę na oba =)

________________
chciałam jeszcze powiedzieć, że znowu wyjeżdzam.
Wyjeżdzam dzisiaj w nocy na 10 dni. W tym czasie więc nie będą się
pojawiać ŻADNE notki. Pouzupelniam je po powrocie. Przepraszam
więc za opóźnienia w newsach, które niestety będą konieczne :(
Troche trudno mi wyjeżdzac, ponieważ D&P zapowiedziały na twitterze
coś  świetnego, co pojawi sie zapewne w nastepnych dniach,
a mnie nie bedzie ;( Ale nie mam wyboru, w tym czasie po wszystkie
newsy i info mozecie odwiedzać cliquegirlzmedia, bo ona -tak jak ja- tez
stara sie byc zawsze na bieżąco.
No to pa i do zobaczenia za 10 dni! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz