poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Zdjęcia z Teen Choice Awards

Hej :*
Pojawiło sie mnóstwo nowych  zdjęć z gali Teen Choice Awards, na
którą udały się też Paris i Destinee. Oto jedno zdjęcie z domu D&P,
kieyd jesczcze przygotowywały się do wyjścia (w międzyczasie Paris
była też na live chacie, na którym byłam i napiszę o nim później:))
 
Na zdjęciu Paris, kawałek głowy Destinee i Ricky, który robił im makijaż i fryzury :)
 
To zdjecie z lizakami już na TCA :)
A reszta zdjęć z gali (a i tak sądzę, że to jeszcez nie wszystko) nie chciało mi sie
linkować, dlatego po prostu zrobiłam z niej filmik hehe xD
Więc możecie resztę zdjęć oglądnąć

TUTAJ
:)


I jak wam się podoba? Według mnie nawet OK, ale kolor czarny zdecydowanie
nie jest kolorem, w którym Paris i Destinee świetnie wyglądają. Ale i tak ladnie :]
Nowa notka jeszcze dzisiaj albo jutro :)
Pa ;*

5 komentarzy:

  1. Czy to nie jest przypadkiem zdjęcie na którym wyglądają jak prost*tutki w wieku 30 lat?

    Przerażają mnie one...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale które zdjecie? to pierwsze czt drugie?
    ale które zdjecie? to pierwsze czt drugie?

    OdpowiedzUsuń
  3. to drugie, na pierwszym jeszcze zniosę tapetę Par, ale na ...

    ... drugim... NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    OdpowiedzUsuń
  4. na pierwszym Par nie ma tapety. Jest jeszcze bez makijażu ...

    ... i Rocky miał dopiero go zrobic, tak samo jak fyzurę Paris. ale co do drugiego - masz racje ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom, drugie jest przeraaaaaaaaaaaażające... :(

    OdpowiedzUsuń