niedziela, 12 września 2010

Clique Girlz w gazecie "Six 78th"

Hej :D
Póki co, nie mam ŻADNYCH newsów, jeśli chodzi o D&P, dlatego
tak długo nie było żadnej nowej notki, ale za to znalazłam coś starego,
co pewnie nie wszyscy z fanów CG i D&P widzieli... No i nie pisałam o
tym nigdy na blogu, dlatego zrobię to dzisiaj.
Znalazłam dzisiaj w internecie skany z jednej amerykańskiej gazety o tytule
"Six 78th", w której pisali coś o Clique Girlz, czyli jeszcze Ariel, Paris, Destinee.
Jest o nich aż 6 stron. Miłego czytania :)
           ______________
Wiem, że brzydko to wygląda, ale nie pomniejszałam skanów, żeby dalo się cokolwiek
przeczytać :)
Mam nadzieję, że niedługo nowa notka z jakimiś newsami od D&P lub Sary! :D

1 komentarz:

  1. cliquegirlzfan1310 grudnia 2010 19:54

    no i tu wyglądają jak normalne nastolatki :D

    OdpowiedzUsuń