sobota, 31 października 2009

Video-sesja Destinee i Paris

Witajcie!
Drugi raz dzisiaj zresztą.
Myślałam, że tą drugą notke, czyli tą napisze wczesn iej
a nie o 17:00 ale taki pech ze jestem choraa ;/ Mam około 38
stopni gorączki i kaszle jak nawiedzona. Fajny halloween, nie?
NO kurde. Szkoda, myslalam ze porobie cos fajnego, a tymczasem
spie caly dzien i teraz wzielamm se laptopa do łóżka i pisze. O matko
mam nadzieje ze zdaze napisac ta notke, nie chwyci mnie znowu jakas
koszmarna gorączka i nie każe mi przerwać :0
No to nie przedłużam, na teraz mam dla was kilka małych
screenów z fajnego video od Par i Dest no i samo video.
Ale najpierw te screny, by me całkowicie xD
1.  
No i tak to mniej-wiecej bedzie wygladac, zrobiłam tego kilka:
2. 
3.   
4.   
A tutaj Paris i Ddest bez makijażu. Paris jest ładna, ale
Destione...? Bardzo ją lubię, ale ona akurat lepiej wygląda
z makijazem, bo bez makijazu jest taka...normalna, nie
wyróżniająca sie za bardzo... no nier? A Par ładna!!
xD
5.   
6.   
7.   
8.  
A tutaj Destinee chce walnąć w nas gitarą.
Oj, nieładnie Destinee, nieładnie.
Chcesz dsobie zniszczyc gitarke?? xD
9.   
A tu Paris ma jakieś dziwne usta. Jak michael jacksaon xD
Dobra, bez urazy. Ale jakies dziwnee...nie?
10.   
Par tańczy
11.   
A to śliczne :***


No dobra, to tylr. Troche ytego było, nie?
No, a teraz video, to video to sesja destinee i paris, z
ktorej screeny macie powyzej.
A video mozecie oglądnąć klikając


No i co, jakie wrazenia?? xD
A wiecie ze 11.10 mój blog miał roczek??
Jestem z siebie zadowolona, bo zazwyczaj blogi, ktore
tak dlugo prowadze w koncu mi sie nudzą...Ale nie ten,
bo prowadze go specjalnie dla Clique Girlz i ich fanów, a
poza tym mam kilku stałych czytelników... ;)
Nieduzo,ale zawesze cos, poza tym
wszystkie komy są prawdziwe, a nie jakies spamy,
wymianki itp.
No wiec wszystkiego najbelpszego moj blogu!!!
:D
Ok no to PA!

EDIT: Jak wam się podobają charakterystyki członkin i byłych członkin Clique Girlz po prawej stronie?

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście na fotce nr 9 ma takie śmieszne usta... ;) ...

    ... Fajna biografia zespołu (a właściwie ich członków).

    OdpowiedzUsuń
  2. cliquegirlzfan131 listopada 2010 20:11

    świetne fotki z filmiku, ciekawe ujęcia ;) Ja też robiłam ...

    ... fotki z tego video :) Wgl Super blog!

    OdpowiedzUsuń