niedziela, 1 listopada 2009

Halloween

OK na dzisiaj mam dla was kilka zdjęć zaleglych z twittera i kikla
zdjec z halloweenu destinee i paris. No to daje:
To z koncertu
Most amazing year of our 
lifes :) we're makin magic!! D&P and RedOne!!!
Destine, Paris i RedOne
Family portrait :) Bilal, 
Paris, Destinee, AJ, & RedOne!
Bilal, Paris, Destinee, AJ, & RedOne!
Party in
 the studio!!! Happy Halloween :) muahaha! Hah! We got Bilal some grillz
 cuz he's just cool like that. LUV U XOXO
Halloween w studio!!! Poznajecie Paris i Destinee? Przyznajcie ze paris wyglada calkiem slodko...Hehe xD
Lady 
Destinee again! :D
Lady Destinee.. No, destinee sie popisala strojem, ale wg mnie jest malo halloweenowy, no bo nie jest straszny, czyz nie?
Lady
 Destinee :)
Ale okreslenie lady do niej pasuje, bo w tej peruce i okularach wyglada jak lady, ale gaga xD

No ok.
I jeszcze halloweenowe zyczenia od kazdej z clique girlz - destinee, paris,
Sary i Ariel:
Od Desti i Paris:


Od Sary:

Od Ariel:

I od nowego zespołu Ariel, No More Drama, od wszystkich jego członkiń:

I jakj sie nocia podoobala?
Mi sie podobają tre zdjecia z halloweenu, zwlaszcza to w studiu, fajne jest.

3 komentarze:

  1. Super xD Mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej a mi sie zdjęcia nie pokazują ;( co zreobić żeby sie ...

    ... pokzywały ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No mi też te zdjęcia nie wchodzą...

    OdpowiedzUsuń