niedziela, 1 listopada 2009

Fragmenty 4 nowych piosenek!!

No wuec Destinee i Pariss nagrały 4 nowe fragmenty, na swojej nowej stronioe, czyli destineeandparis.com opublikowały 30-sekundowe fragmenty tych piosenek, za niedługo zapewne ukażą się pełnme wersje!!! :D Ja sie juz nie moge doczekac.
No coz, niestety tego bloga prowadze w tym okropnym onecie, a nie na np. blogspocie gdzie mozna dawac html-e, wiec nie moge dac tu skrypotu i wstawic od razu okienka z Youtube,musze dac linki ;/ HJaK mnie ten onet wkurza :/
Ok, a więc:

1. Heart Of Mine
Fajna wersja z napisami, niestety to tylko democlip, 30-sekundowy, jak juz pisalam xD

2. Go Your Own Way
To jest cover, ale w wykonaniu CG jest świeeetny!! Tez z textem xD

3. It''s Over
Również z tekstem, ta piosenka szczerze powiedziawszy podoba mi sie najmniejz tych wszystkich nowych. Z textem oczywiście.

4. Sweet Sarah
No, ta piosenka mi sie bardzo podba. Rowniez z tekjstem



No i co?
Ja czekam na pełne wercje tych piosenek, chociaz mozna si eodmyslic pelnej wersji go ur own way, bo to cover,to wystarczy posluchac kogos innego :]
No, jak prymitywnie wstawilam te piosenki, z linkami, omg. Gdybyyy tylko sie daało, przenioslabym sie na logspota, bo tam wolno dawac html, a tu nie :/ No ale wtedy pisalabym totalnie od zera, te wszystie notki co są tu tu by zostały :. No wiec nie moge sie przeniesc za bardzo zal mi mojej dotychczasowej opracy, tak wiec przepraszam za te prymitywne linki, aloe cóż zrobić?!
No, no to na dzisiaj koniec, jutro nie idę do szłoły, bo jestem choora, wiec prawdopodobnie jutro coś tu skrobnę :)
No to czkejacie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz