niedziela, 15 listopada 2009

Beaches wideo

Czeeeeść!!
Dawno nie pisałam, conie?
Chocioaż teraz u Clique Girlz już nastrój świąteczny, to znalazłam nagranie z beaches.com z lata, taka 20-minutowa reklamka beaches resort-u.
Możecie oglądnąć albo na beaches.com, chociaz
nie wiem jak dlugo to jeszcze tam bedzie, albo w częściach na youtubie.
Dam wam kilka screnów, bo zrobiłam :D :
  
  
  
  
  
  
  
TO jest pod wodą :P
  
  

No, dużo tego :)
Który wam się najbazrdziej ppodoba?
Bo mi wszystkie, ale tak NAJNAJNAJNJA to chyba 3,4,5,7 i 9/.
Ale wszystkie sa extra!!!
A wam???
Więc całość możecie oglądnąć na Beaches.Com,ale tam się koszmarnie długo ładuje :/ , woęc możecie tez w częsciach na youtubie, tutaj 1-sza częśc:
A tu 2-ga część:
Hehe, fajne to jest :] No, tylko ze w linkach na yt nie jest całe,
bo drugie jak sie konczy to to naprawde nie jest koniec, bo na beaches.com jest coś
jeszcze dalej. Ja mysle, ze lepoej oglądnac calosc na beaches ale mowie - to
sie koszmarnie dłuuuugo ładuje!
DObra, juz wasz wybór :)

2 komentarze:

  1. Super blog, serio ekstra jak chcesz jakieś dodatki to ...

    ... koniecznie wejdź na moj.blog.onet.pl Zapraszam!!! Ally

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki i Par jak zwykle promiejeje uśmiechem w ...

    ... słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń