poniedziałek, 9 listopada 2009

Świąteczne zdjęcia Par i Dest

Dzisiejsza NOTKA troche świąteczna już xD. Hmm... U nas to troche mało świątecznie póki co, ale u dest i Par juz jak najbardziej xD
Wstawiły na Twittera dużo zdjęc ze świątecznych zakupów xD Już są w domu, bo pisały cos, ze dom, rodzina, przyjaciele i Paris pisaala ze kocha oglądac stare swiateczne filmy ze swoją mamą...No coz, do świąt jeszcze troche daleko, dla u Par i Destinee juz nieco świątecznie... Sie rozpisałam xD No to daje te zdjecia, mam nadzieje, zet ym razem wam sie wyświetlą, bo tym razem uploadowalam je do tinypica, wiec plz=napiszcie, czy sie wyswietliły, czy niue, ok???
NO wiec prooosze:
  
Chooooinecka xD
  
Paris i eeeeelfy <33 Śliczne zdjęcie <3
  
To jest z daleka i nie widac twarzy, a siostryn sądo siebie tak podobne, ze trudno odgadnac, kto tu jest. Ale nie, wg. mnie to to jest Destinee :D I choinka xD
  
Pariś i bombka :) Spora ta bomba tak poza tym xD A Paris wg mnie ma za długą grzywke, ładniejsza jest, jak ma krótszą, a poza tym wpada jej do oczu, niee?
  
Paris i Mikooooołaj :) Właśnie=pisaliście juz do Mikołaja, czy nie??? :D
  
A to  nieeee wieeeem co. Jakiś fragment swetra i najprawdopodobniej Destinee, bo Paris miała inny na tych zdjęciach.

3 komentarze:

  1. cliquegirlzfan131 listopada 2010 20:19

    Oh , jak ja kocham święta <333
    Jeszcze ponad miesiąc do świąt ale podejrzewam, że szybko zleci ;PP
    A zdjęcia są super, zresztą jak zawsze bo to przeciez Paris i Destinee ;p
    Trudno zdecydować które zdjecie najbardziej mi sie podoba ale chyba też te Paris z elfami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba zdjęcie Paris z Mikołajem oraz ...

    ... Destinee z Choinką xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko paris wyszła xP podoba mi się jak Destinee tą ...

    ... choinka ;)

    OdpowiedzUsuń