niedziela, 24 stycznia 2010

Dwie nowe piosenki - "I Decide" i "Kiss Me"

Wreszcie wygrzebałam na youtubie dwie stare piosenki Clique Girlz - jeszcze z Ariel,
ale nigdzie nie były dostępne i nie mogłam ich znaleźć. I dzisiaj znowu grzebałam i znalazłam,
aż dwie, a właściwie szukałam jednej. Mają tytuły "I Decide" i "Kiss Me".
Są to stare piosenki jeszcze z Ariel, a "I Decide" to cover. Ale i tak mi się podobają.
Wow, ciekawe ile jeszcze zobaczymy nowych-starych piosenek, które były przedtem niedostępne. Jednak kiedy były z Ariel ponagrywały dużo więcej piosenek niz sie najpierw wydawało. Ok, daję wam linki, kliknijcie na tytuły i wam sie wyswietli strona na youtubie gdzie to można odsłuchać:

I Decide
^kliknikcje


Kiss Me
^kliknijcie

1 komentarz:

  1. Kiss me! Śliczny ten utwór, szkoda, że teraz dziewczyny ...

    ... nie śpiewają takich typowych, popowych piosenek...

    OdpowiedzUsuń