piątek, 29 stycznia 2010

Clique Girlz przyjadą do Polski!! {!}

 
Cześć!
Miałam dzisiaj napisać co innego, ale tak jakoś wyszło,
że rzuciłam okiem na Twittera D&P i...muszę coś
napisać! A właściwie tylko wrzucę obrazek, który
ma podpisyn i sam wszystko tłumaczy... Po prostu..
Clique Girlz przyjadą do polski! Omg ale podnieta xD
Mam nadzieję oczywiście, że w tym roku. A to
3 screeny, które połączyłam w jedno, pierwszy
mowi o tym, ze przjadą, drugi nie jest na temat polski,
a trzeci pozdrawia nas, fanow z polksi :)))
 
Obrazek tłumaczy wszystko,m mam nadzieję <3
Cieszycie się?
Ja straaaaaaaaaaaasznieeee hehe alefajnieee!
Tak więc tak jak mówię ta notka była niezapowiedziana i niespodxiewana,
nawet dla mnie, bo miałam inny plan na wpis, więc bardzo mozliwe,ze
zagosci dzisiaj jeszcze na bloogu kolejny wpis, więc...zaglądajcie!
No a póki co nie moge sie nagapić na powyzszy screen..
Po prostu nie mogę uwierzyc, i jeszcze polske wymieniły
jako trzecią, hehe... Więc pewnie przyjadą.
Fajnie!
Ja juz sie nie moge doczekac no i oczywiscie ide nakoncert
chocby nie wiem co.
Ok, konczę. Wiec prawdopodobnie dzisiaj bedzie druga notka,
a treaz juz pa!

3 komentarze:

  1. Super, że przyjadą do Polski! Tylko szkoda, że ...

    ... najprawdopodobniej do Warszawy przyjadą lub gdzieś indziej, a ja nie miałabym jak dojechać, bo to daleko, rodzice by się nie zgodzili i lipa... :(
    ~ fd 2010-01-29 13:46

    OdpowiedzUsuń
  2. cliquegirlzfan132 listopada 2010 10:56

    To extra! Ale pewnie pojadą tam, gdzie bede miala daleko i pewnie rodzice mnie nie puszczą :( Bo one przecież nie są aż tak bardzo znane w Polsce, a ich fani są z różnych miast, z różnych końców Polski więc, nie wybiorą takiego miejsca, gdzie dla wszystkich będzie dobrze:<

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz o co w tym chodziło? Napisałam do nich na twitterze ...

    ... i po prostu mi odpisały XD Dlatego polska jest wymieniona.

    OdpowiedzUsuń