sobota, 30 stycznia 2010

Wszystkie {!} piosenki Clique Girlz - spis {!}

Hejj. Dzisiaj mam dla was notkę, na którą długo się szykowałam. Postanowiłam zrobi spis WSZYSTKICH znanych dotychczas piosenek Clique i Glique Girlz, nawet takich, co nigdzie nie można znaleźź pełnych wersji, tylko jakieś fragmenty, to i tak takie wpisałam  - bo takie istnieją. Po jednolinijkowym odstępie napisałam te 4 najnowsze clipy.
Jeżeli jeszcze znacie jakieś piosenki! - PISZCIE W KOMENTARZACH! tO jeszczxe dopiszę, bo chciałabym, żeby to była cała i kompletna lista, piosenki CG, które są znane do dzisiaj, do 30 stycznia 2010 - no bo później przecież będzie ich trochę więcej. Póki co jest tyle co napisałam, oto cała lista:
1.Alter Ago
2.Angels
3.Don't Push Me
4.How Do You Like Me So Far?
5.Incredible
6.Then I Woke Up
7.You Think
8.Heaven Is A Place On Earth
9.It's A Beautiful Thing
10.My Time
11.Never Gonna Fly
12.Ordinary Girl
13.Shoot The Moon
14.Smile
15.Incredible (wersja akustyczna)
16.So Hard, So Far
17.The Difference
18.What It's Like To Be Me
19.Who Wouldn't Wanna
20.Without You
21.Word For You
22.Superstar
23.Them Boys
24.All For The Boys
25.Artificial
26.Baby Bottle Pop
27.Boy Like You
28.Brag,Brag,Brag
29.Get Up And Go
30.Girlz Rock
31.Hands Off
32.Heartaches
33.Here With Me Now
34.I'm Not Too Young
35.My Dream
36.Parents Don't Understand
37.Perfect Day
38.Say That You Love Me
39.Sweet Child O'Mine
40.The Girl Who Rules The World
41.Turn Up The Volume
42.What Happend To You
43.What's On Your Mind
44.Worth The Wait
45.You Ain't
46.You Get Me
47.I Decide
48.Kiss Me
49.Thank You
50.Lemonade
51.Time's Up

52.Go Your Own Way
53.Heart Of Mine
54.It's Over
55.Sweet Sarah

No, mało tego nie jest. 55 piosenek.
Ale jak jeszcze jakies znacie, to tak jak mówiłam -piszvcie, to i ja dopiszę!
Nie wiem kiedy nowa notka, chyba juz nie dzisiaj.
A póki co to juz was żegnam, to paaa! :**

6 komentarzy:

  1. MI SIE ZAWSZE NAJBARDZIEJ PODOBA I BEDZIE PODOBAC ...

    ... INCREDIBLE. ZA TO NAJMNIEJ LUBIE MY DREAM I MY TIME. CZEKAM NA NOWA NOTKE. @riel

    OdpowiedzUsuń
  2. a szaleję za: Brag, Brag, Brag; How Do You Like Me So Far?
    Kocham te piosenki. Aha, nawet fajna jeszcze jest Perfect Day.
    No rzeczywiście mają dużo piosenek...
    O przypomniało mi się! Jeszcze moje ukochane: What heppend to You?
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog.. może będziemy informować się o ...

    ... notkach?;d Rihanna-hard.blog.onet.pl Wpadaj właśnie nowa notka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamimi ulubionymi są i zawsze będą : Incredible, You ...

    ... think, Never Gonna Fly i A world for you xdd :D kocham te piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. jeszcze It's a Beautifil thing :D

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na rihanna-hard.blog.onet.pl Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń