wtorek, 22 czerwca 2010

Destinee i Paris przed BOA Steakhouse

hej! :D Tak jak obiecałam, teraz piszę drugą notkę, tym razem o Clique Girlz :P
Mam dla was dzisiaj zdjęcia Paris iDestinee z 20 czerwca (przedwczoraj) , jak czekały
pod BOA steakhouse (cokolwiek to jest) w Los Angeles na ich auto.
Znalazłam stamtąd 13 zdjeć:
 

 

 
Ok dobra, dałam 3, bo nie chce mi się wszystkich trzynastu linkować, dlatego po
prostu zrobiłam z nich album z 13 zdjęciami i wszystkie te fotki możecie w pełnej
rozdzielczości oglądnąć

TUTAJ!


I co myślicie? Tutaj znowu wyglądają normalnie i naturalnie...Ja juz
nie wiem co o nich myśleć. Może one wyglądają tak staro i fatalnie tylko
na jakiś galach itp? A na codzień wciąż są normalne?? Mam nadizeję =)
Ok, niedługo mam nadizjee nowa notka!! <3 :****

3 komentarze:

  1. Teraz rzeczywiście wyglądają normalnie, choć ten nos... Coś po prostu mi w nim nie pasuje... W każdym razie Par ma super ciuszki :) A ten naszyjnik- boski !

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy fajne, oprócz spodni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, dokładnie to samo sobie pomyślałam - że wyglądają fajnie, tylko te spodnie Paris to jakieś lekkie nieporozumienie. Ale spoko, aż takie fatalne nie są :] A Paris szpanuje iPhonem, któego ma w ręce haha :D

    OdpowiedzUsuń