niedziela, 27 czerwca 2010

Posłuchaj fragmentu piosenki "I'm on a Roll"

 
Hej! Kurde jestem wkurzona, bo własnie skończyłam pisać
notkę i jak chciałam ją opublikować, to temu durnemu onetowi
oczywiście musiał wyskoczyć jakiś błąd!! :/// Więc tym razem
nie bd się rozpisywać-tak na wszelki wypadek...
No więc...pamiętacie jak pisałam o nowej pkiosence Destinee
i Paris, Im on a roll, któa miała pojawić się na soundtracku do
filmu Jak ukraść księżyc? (Despicable  me)
Teraz dostępny jestjuż fragment tej piosenki!

Wystarczy kliknąć
TUTAJ
i zjechać na dół strony. Piosenka Im on a roll jest jako trzecia
w  kolejności od góry i wystarczy kliknąć na znaczek play i
puści się  wam fragment omawianej piosenki :D

Dziękuję za informacje fd!!

2 komentarze:

  1. Mnie też wkurzają te błędy na Onecie, nic złego nie robisz, a tu: Błąd! Ble ble ble... Straszne, a jak ci się w ogóle podoba ta piosenka, bo mi baaaardzo, klimat troszeczkę podobny do "Bam" ach... Cudowna, szkoda tylko, że jeszcze trochę trzeba poczekać zanim usłyszymy pełną wersję...
    P.S. Nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi sie wydaje, że bedzie podobna do bam :) Ale ...

    ... szczzerze mówiąc, to nei wiem, która bedzie lepsza,bo ten fragment był dość krótki... Ale zapowiada sie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń