poniedziałek, 28 czerwca 2010

Paris i Destinee na premierze filmu "Despicable Me"

No więc wczoraj odbyła się w LA premiera filmu Jak ukraść księżyc? (despicable
Me), do którego piosenkę nagrywały D&P. Mam dla was dużo fotek z tej premiery.

Trzeba  przyznać , że Paris i Dest wyglądają slodko :* Jeszcze w tych strojach
upodabniających ich do  stworków z filmu :) hehe.
Dobra, macie zdjęcia:
 
No, i jak? Wg mnie wyglądają super! No, może z wyjątkiem tych butów....
Ale gdyby buty zamienić na bardziej pasujące do ich wieku, wyglądałyby
super! :D

 
No, i nie mówiam? Upodabniają się do tych stworków... hehe
 

 
A to zdfjęcie mi się podoba chyba najbardziej!  :**


 
 
Tutaj Paris slodko wyszła :*
 
 
No a tu zaczynają się juz te zdjęcia z logo wireimage. Nigdziz nie mogłam znaleźć
tych fot bez llogo, więc muszą być takie ://
 
Znowu z tym ludkiem <3 heh
 
 
 
Nawet stół z logo i obrazkiem z Despicable Me :D


Dobra, to koniec. :D Następna notka pojawi się jiutro zdaje sie o 9:00 (dzięki
automatyznej publikacji.)
Jak wam się podobają zdjecia?
Mi bardzo, te stroje upodabniające je do stworków z filmu! Śliczne :**
Ok, to pa :*

1 komentarz:

  1. Wyglądają super! Tylko bez butów, jak już sama zauważyłaś, ...

    ... bo one nie pasują do ich wieku... Ale ja sama na 100% wybiorę się na to do kina tylko i wyłącznie posłuchać tej piosenki!

    OdpowiedzUsuń