czwartek, 17 czerwca 2010

Zdjęcia z urodzin Destinee

Mam teraz dla was masę zdjęc ze słodkiej szesnastki Destinee. Jak się domyslacie, nie było to zwykłe prsyjęcie, ale wielkie, dopracowane i bombowe. WYmagało dużo przygotowań. Chciałabym móc się tam znaleźć... Ahh, marzenia xD
Tak w ogóle to podczas przyjęcia był puszczany najnowszy teledysk Des i paris, do Pretend. Ciekawe, czy pojawią się w sieci jakieś nagrania...Fajnie by było :P
Destinee miałą na sobie tego dnia mnóstwo różnych kreacji, na zdjęciach zostały uwiecznione póki co bodajże trzy.
Dobra, nei zanudzam, oglądajcie sobie zdjątka :
  Fajnie tu wyszły. Te zdjecvia są w gigantycznej rozdzielczosci, wiec muszę je zmniejszać.. :D Siuper, podobają mi sie tutaj włosy dziewczyn, są naturalne, nie to, co prezentowały ostatnio - nienaturalnie jasne i długie. Podobają mi się też ich stroje :D
Ok, nastepne.
  Destinee, ich mama Lenore Monroe i Paris.  Jak widać tutaj kreacja Destinee numer 2 :D

  

Księżniczka wieczoru :D hehe
 
Paris fajnie tutaj wyszła. W tym kapturku wygląda słodko. heh
 
Malutki, skromniutki torcik destinee.
Żart... :D
 

Destinee i Paris śpiewają
I  co? Wgmnie zdjecia są super, nie mogę doczekać się nowej porcji zdjęć!
A wy?? :D

1 komentarz:

  1. Na wszystkich tych zdjęciach Paris wygląda nie naturalnie... Sztucznie. To okropne. Ma dopiero 14 lat a wygląda jak 30-latka! Nie podoba mi się ten styl który aktualnie przyjeły... Za bardzo dorosły. Po pierwsze wyrzuciłabym ich szpilki! Na takim obcasie można naprawdę zrobić sobie krzywdę! Po drugie ich krótkie sukienki, spódniczki mnie przerażają! To nie są te same dziewczyny które oczarowały mnie swoim głosem! No ale to tylko moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń