sobota, 19 czerwca 2010

Zdjęcia z 16 urodzin Destinee - część druga

Hejka!
Dzisiaj mam dla was kolejną, większą porcję zdjęć z urodzin Destinee.
Nie będę robić nudnych wstępów, po prostu  oglądajcie:
A, i jeszcze, żeby nie było, że je "ukradłam", to piszę od razu, że pochodzą
z innej strony fanowskiej clique girlz - destineeandparisfan.
Ok, a teraz już oglądajcie:
 
Paris śpiewa xD
 
 
 
Tutaj ślicznie Paris wyszła <3
 
TUtaj Des i Paris spiewają nową piosenkę "I've got a boyfriend"
 
 
To zdjęcie też jest fajne, nie?:D
 
Keana Texeira, Destinee i Paris
 
Oto tort Destinee zaprojektowany przez Paris :D Fajny, nie?
 
 
A tu znowu Keana, Des i Paris
 
 
 
Dest śpiewa :P
 
A tu Paris iDestine nie wiem z kim
 
keana i Destinee. Pdoba mi się to zdjęcie :D
 
No a tu Destinee zdmuchuje swoje 16 śświeczek!!
 
 
Destinee podbosi Paris. Wow, ciekawe ile Paris waży.. :P hehe
 
To jest śliczne. Chyba zrobię z  teo nowy szablon :D
 
 
 
 
A te chłopaki to kto??? :O


Dobra, to tyle.
I tak mało tego nie było... Heh :)
Podobają mi się strasznoe te zdjecia, nie wiem dlaczego, może dlatego,
że tak dawno nie widzielyśmy w ogóle żadnych zdjęć od dziewczyn :D
A tak na temat bloga to zamierzam zrobić nowy szablon, bo ten robi się
już stary...Dobra, to czekajcie do nowej  notki!
:*

EDIT: Jak widzicie - nowy szablon już jest!! Tym razem postanowiłam zrobić go ze zdjęć tylko Paris i Destinee, nie wstawiłam na niego ani NMD, ani Sary i myślę, że dzięki temu jest ładniejszy. Jestem z niego bardzo zadowolona, szablon robiłam ciągiem ponad 2 godziny, wstawianie go zajęło mi około godziny, więc taki szablon jest bardzo praco- i czasochłonny. Mam nadzieję, że wam się podoba. Piszcie, co myslicie! :** Do nowej notki!! <papa>

11 komentarzy:

  1. cliquegirlzfan132 listopada 2010 18:03

    piekne są te fotki <3!!! A szablon jest świetny, ...

    ... chcialabym tak umieć robić szablony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci :** MI się też podoba (ależ ja jestem skromna) ...

    ... hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem co o tym myśleć... Skandal! Czy mi się tylko wydaje? Nie sądzę, Paris ma całkowicie inny nos i... usta! Według mnie wygląda okropnie, na serio. Wcześniej wyglądała słodko i naturalnie (nawet w makijażu!) a teraz?! Tapeta, która aż się odkleja, oczy wymarowane, a usta ten nos... To na prawdę mocno wbija się w oczy. Mam nadzieję, że w rzeczywistości wygląda normalnie, a jeśli nie to ja już nie wiem co o tym myśleć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, miteż się własnie najpierw wydawało, że PParis ma jakiś inny nos..,Ale stwierdziłam, że chyba mi sie wydaje. Ale skoro ty też to zauważyłaś, to moze cos z nim zrobiła?? Bo teraz jest wg mnie bardziej 'spiczasty' i w ogóle...inny, to widać. A usta to chyba nie, ma takie, jakie miała, tylko te zęby ma inne. Co myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nie mam halucynacji (chalucynajcji?) to dobrze :) Ale to jest według mnie bardzo dziwne. Mnie bardzo podobał się jej nosek, taki dziewczęcy i... mały! Teraz wydaje się jakby zasłaniał całą twarzyczkę, a co do ust... Może po prostu użyła konturówki? Jak sądzisz? A co do zębów Par, to chyba poszła za przykładem siostry i też sobie wybieliła...

    OdpowiedzUsuń
  6. No, z zębami to na sto procent coś zrobiła, to widać gołym okiem.Natomiast własnie nie byłam pewna noska,ale chyba masz racje, jest jakis inny,tylko co z nim zrobiła? I mi też się pdoobał ten jej poprzedni :) hehe. A no i dzięki co do szablonu, mi tez sie podoba, zajął mi sporo czasu i pracy :D Ale warto było

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak w ogóle śliczny nagłówek. Ten jest chyba najlepszy ...

    ... jaki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. cliquegirlzfan132 listopada 2010 18:20

    a na jakim programie go robiłaś? ;D hmmm, dołącze się do dyskusji, i powiem, że właśnie też zauważylam jakąś zmiane na twarzy Paris, tylko nie wiedziałam dokładnie gdzie ;) ale rzeczywiscie, jakis ten nos inny. nie wiem co o tym myslec. boje sie troche zeby sie z nich nie zrobiły takie sztuczne lale. mam nadzieje ze tak nie bedzie ;D aczkolwiek, mi podobają sie w takiej wersji, tylko nie wiadomo co bedzie potem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie. Co do słowa. Też mi się podobaja, ale też boję się ,żeby nie zrobiły się z nich takie lalusie, rozpieszczone gwiazdeczki, którym odwaliła woda sodowa . Mam nadzieję,że ich to nie spotka :) A co do pytania, to szablon robiłam jak zwykle w PhotoFiltre i niektóre elementy (na przykład ta niebieska smuga okalająca główne zdjęcie) dokańćzałam w Photofiltre StudioX =) A co??

    OdpowiedzUsuń
  10. cliquegirlzfan132 listopada 2010 18:21

    A no nic, tak tylko z ciekawosci pytam, jak sie bede ...

    ... nudzić to sobie sciagne i sie pobawie, może cos wyjdzie a jak nie to trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha :) powodzenia! :D Pokaż może potem efekt swojej pracy, ...

    ... ocenimy :) heh, żart.

    OdpowiedzUsuń