niedziela, 20 czerwca 2010

"I've Got a Boyfriend" na żywo w wykonaniu Paris i Destinee


Hej :* Pamiętacie, jak pisałam wam pod jednym ze zdjęć z urodzin Destinee,
że na tym zdjeciu Destine i Paris śpiewają nową piosenkę ze swojej nowej
płyty "I've Got a Boyfriend"? Tę piosenkę mogliśmy oglądać dzieki JustJaredJr,
ale nie każdemu chciało się to odtworzyć. Więc ja nagrałam to i wrzuciłam na
youtube. Oto kilka screenów:
 
Mi ta piosenka bardzo się podoba, jest taka...taneczna :D Bardzo fajna,
więc posłuchjcie sobie, jest śpiewana niby na żywo, ale niektóre części widać,
że są z playbacku :) Możecie oglądnąć filmik
TUTAJ

I jak wam się podoba? Jak coś, to ja wrzuciłam to na youtuba. Tak, mój
profil to TheCliqueGirlzPL, ale pisałam o tym już chyba kiedyś :]
No to hej, mam nadzieję, że za niedługo znów napiszę coś nowego!

1 komentarz:

  1. cliquegirlzfan1310 grudnia 2010 19:07

    piosenka fajna, podoba mi sie, ale i tak czekam na ...

    ... normalną wersje, bo tutaj troszke slabo slychać. ale miejmy nadzieje ze niedlugo pojawi sie wersja studio :D a playbecku nie widzialam, bo nie przypatrywalam sie ^^

    OdpowiedzUsuń