środa, 14 lipca 2010

I'm On a Roll - pełna wersja [wersja studyjna full]

hej :D
Dawno nie pisałam, co nie? Dlatego, że nie było o czym - zadnych
newsów od nmd ani d&p. Tylko tyle, że D&P są teraz w Nowym Jorku :)
Ostatnio pokazywałam wam pełną wersję I;m on a roll, ale w dość
słabej jakości. Dzisiaj mam już pełną wersję studyjną, dobrej jakości.
 
Możecie oglądnąć, posłuchać i poczytać tekst
TUTAJ



A ja mam jeszcze sprawę "organizacyjną". Wyjeżdzam na obóz w tą sobotę i wracam 31 lipca, czyli za dwa tygodnie, przez ten czas nie będą się pojawialy żadne notki z newsami. Nie będzie tam internetu, a już tymbardziej czasu na uaktualnianie bloga. Więc przez te 2 tygodnie nic nowego niepojawi się na blogu. Wszystkie zaległości nadrobię po powrocie, 1 sierpnia najporawdopodobniej :) Przez ten czas możecie odwiedziać cliquegirlzmedia (po angielsku) po newsy ;) Aha, jeszcze jedno... 27 lipca są 16 urodziny Ariel, więc... pojawi się jak zwykle notka z życzeniami i obrazkiem z życzeniami, ale to będzie notka napisana przeze mnie DZISIAJ,która z pomocą automatycznej publikacji opublikuje się tegoz dnia. I już do 31 lica żadnej nowej notki NIE BĘDZIE.

Dobra, rozpisałam sie. Ale chcę, żebyście wiedzxieli,że nie opuściłam bloga, tylko po prostu mnie nie ma, dlatego na nim nie piszę :)


A w ogóle jak wam si podoba I'm on a roll? Ja się dfo niej przekonałam i jednak mi się podoba, zwłaszcza zwrotki :] a wam sie podoba?  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz