czwartek, 15 lipca 2010

Destinee i Paris z fankami z Twittera

Hej :)
Nie widziałam, że uda mi sie dzisiaj znaleźć coś nowego, ale znalazłam,
na Twitetrze jednej z wielkich fanek destinee i paris znalazłąm wczoraj
zdjęcie, na którym jest ona, jej koleżanka i...Paris i Destinee :)
ZObaczcie:
  
I jak wam się podoba?
Mi bardzo, co prawda są tu wymalowane i w ogóle, ale już nie wyglądają na
tak sztucznie odstrzelone jak np. na urodzinach Destinee :) POdoba mi się
fryzura i bluzka Paris hehe :D A wam??

Aha, zapomniałam jeszce dodać, ze to zdjęcie jest z wczoraj :)

A tak  w ogóle, to muszę skopiować i wkleić jeszcze raz to,co wczoraj pisałam,
tka na wszelkio wypadek,gdyby ktoś nie przeczytał tego wczoraj:



mam jeszcze sprawę "organizacyjną". Wyjeżdzam na obóz w tą sobotę i wracam 31 lipca, czyli za dwa tygodnie, przez ten czas nie będą się pojawialy żadne notki z newsami. Nie będzie tam internetu, a już tymbardziej czasu na uaktualnianie bloga. Więc przez te 2 tygodnie nic nowego niepojawi się na blogu. Wszystkie zaległości nadrobię po powrocie, 1 sierpnia najporawdopodobniej :) Przez ten czas możecie odwiedziać cliquegirlzmedia (po angielsku) po newsy ;) Aha, jeszcze jedno... 27 lipca są 16 urodziny Ariel, więc... pojawi się jak zwykle notka z życzeniami i obrazkiem z życzeniami, ale to będzie notka napisana przeze mnie DZISIAJ,która z pomocą automatycznej publikacji opublikuje się tegoz dnia. I już do 31 lica żadnej nowej notki NIE BĘDZIE.

Dobra, rozpisałam sie. Ale chcę, żebyście wiedzxieli,że nie opuściłam bloga, tylko po prostu mnie nie ma, dlatego na nim nie piszę :)

3 komentarze:

  1. O nie, nie zgodzę się z tobą. Paris bardzo źle wygląda w ...

    ... tej fryzurze, lepiej wygląda z grzywką, ale masz rację, wyglądają prawie naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie... PRAWIE naturalnie, ale i tak duuzo lepiej ...

    ... niz na urodzinach Des :) No, mi sie akurat jej fryzurka podoba, ale kazdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szanuję twój gust ;) Ale trafiłaś w sedno pisząć ...

    ... PRAWIE hah... No cóż.

    OdpowiedzUsuń