niedziela, 1 sierpnia 2010

Zaległe newsy...

Hej...
WReszcie jestem z powrotem i mogę pouzupełniać niektóre rzeczy...Długo mnie nie było i muszę się liczyć z tym, że jest też duzo rzeczy, którew przegapiłam, więc nie będę tutaj pisać WSZYSTKICH newsów, tylko te najważniejsze (które i tak juz supernewsami nie są xD)
No to zaczynam.
___________________________________________
WYWIAD Z DESTINEE I PARIS NA URODZINACH DESTINEE, WIDEO:
[LINK]

Nie daję żadnych screenów ani nic, bo zbyt duzo musiałabym tego robić, saame tylko odnotowania
___________________________________________
Nowe zdjęcia Sary:
      _________________________________________
Posłuchaj fragmentu nowej piosenki NMD - Unaffected!!
___________________________________________
Nowe zdjęcie Paris i Destinee:
  Jak  wam isę podoba to zdjęcie???! Mi baaaardzo, nie wiem czemu, ale jakieś takie ładne jest <3 Podoba mi się też grzywka Paris :) hehe
______________________________________________________________
Kilka zdjęć ze słodkiej szesnastki Ariel (trochę mało jest tych zdjęc,,ale mam nadzieję, że pojawi się ich więcej)
  Ariel i jej chlopak antony
  Ariel!!
  Kimi i Sara Diamond. Sara też była zaproszona na urodziny Aeriel!!
  Całe NMD. Wszystkie ładnie wyglądały, tylko Alissa jakoś staro
_________________________________________________
A tutaj macie zdfjęcie spóźnionego prezentu urodzinowego dla Destinee od Paris:
[LINK]
Niezły wóz, nie? xD
______________________________________



Ok. Wydaje mi się, że to na tyle ważnych newsów. Każde kolejne newsy, zdjecia, widea itp. będą już dodawane normalnie, w jednej notce, nie tak jak dzisiaj, że wszystko w jednej. Mam nadzieję, że notka się podobała :) Czekajcie na nową! =) <3 :*

1 komentarz: