czwartek, 20 października 2011

Przetlumaczony wywiad. (1)

Wywiad,który opublikowałam wczoraj,okazało się ,że jest po szwedzku. mogłam go więc wrzucić do translatora i przetłumaczyć. Oto efekt (jest troche niedokladnie przetlumaczone,ale da sie zrozumiec), starałam się doprecyzować tłumaczenie jak najlepiej się dało:

Jesteście sióstrami i współpracujecie, ale jakie są różnice? 
Destinee: Mamy na pewno różne osobowości. Udaję trudną, ale tylko wrażliwe z nas. Paris udawaje,że jest miła, ale ...
Paris: Nie udaję! Jestem miła dla wszystkich, ale jeśli chodzi o biznes, jestem pewna.
Destineer: To prawda, Paris jest bizneswoman. Oczywiście mogę słuchać najbardziej, ale nie mogę powiedzieć, czy jest coś, co jest dla mnie ważne.

Czytałem na Twitterze, że byłyście w Sztokholmie wcześniej.
Destinee: Tak, nagraliśmy nasz debiutancki album tutaj dwa lata temu wraz z szwedzkim RedOne producentem. On jest niesamowity producent. On jest najlepszy!
Paris: On stał się naszym bratem i mentorem, więc wspaniale jest być tu ponownie. Ale trzeba również pracowac z innymi szwedzkimi producentami, prawda?
Destinee: Tak, nasz pierwszy singiel, True Love, został wyprodukowany przez Steve Angello ze szwedzkiego House Mafia. Następnie mamy również pracował z Carl Falk i Rami (Yacoub), który jest również szwedzki. Ci Szwedzi są naprawdę pop!

Czy macie jakieś ulubione miejsca w Sztokholmie, a może restauracja lub sklep?
Destinee Stockholm jest jak nasz drugi dom. Vapiano jest wielki, muszą otworzyć restaurację w Los Angeles.
Paris: A ja kocham centrum handlowego, z Top Shop i H& M.

Czy miałyscie okazję spotykać się z Britney Spears podczas trasy?
Destinee: Widzimy ją często na korytarzach. Uśmiecha się zawsze do nas i jak słodkie dowolnym momencie. Na drugi dzień, kiedy byliśmy w Helsinkach w Finlandii, zatrzymała nas i faktycznie powiedziała: O mój Boże, kocham wasz strój! Ona jest bardzo przyziemna.

Jak byscie ją opisały?
Paris: Powiedziałbym, że jest ikoną. Ona jest zawsze w czołówce, że muzyki pop i zrobiła na wiele lat. Pierwszy koncert poszliśmy była Britney Spears, w 1998 lub 1999. Bylysmy całkowicie przytłoczeni przez taniec i kostiumy i produkcji muzyki, to kiedy zdecydowaliśmy się skupić na muzyce jako zawód.

Widziałem/am pokaz w Paryżu na początku października i zauważyłem/am, że jesteście w dobrej formie, co zakładam, to musi tak mocno podczas noszenia strojów.Co robicie,zeby być w dobrej formie?
Paris; Dziękujemy! Staramy się jeść bardzo zdrowe i ;czystej żywności, i trenujemy dużo. Taniec jest również dobrym sposobem na uprawiania sportu.
Destineer: Wtedy działały bardzo dobrze. Nie chcemy być bez tchu na scenie.

Macie jakieś specjalne procedury na piękno?
Paris: Mamy proste włosy, więc nie możemy iść gdziekolwiek bez naszej lokówka. Potem jak make-up z Make Up Forever.
Destinee: Mamy też naprawdę dobry system pielęgnacji skóry, które prowadzimy co wieczór przed pójściem do łóżka. To zajmuje sporo części do czyszczenia, aby usunąć całye makijaż .

Same robicie sobie makijaż?
Paris: No cóż, kiedy jesteśmy trasy robimy to same, ale kiedy mamy galę i  do teledysków używamy artystów makijażu.

Jak ważny jest wygląd dla wykonawcay?
Destinee: Kiedy ludzie przychodzą na koncert, chcą się bawić, więc mamy trochę zabawy z włosów, makijaż i ubrania. Chcemy, aby odzwierciedlić naszą muzykę, która jest również dobrą zabawą.

Jak opisałybyscie swoją muzyke?
PAris: To zabawny i energiczny pop i trochę edgy. I bardzo taneczna .

Jak długo robicie muzykę?
Parsi: Byliśmy zaprojektowane pięć lat temu, ale robimy muzykę profesjonalnie od wieku 7-8 lat.


___________
Bardzo proszę o niekopiowanie itp. powyzszego wywiadsu,poniewac jest on przetlumaczony przeze mnie, a nie skopiowany z innej strony! Uszanujcie mój czas i pracę! Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz